Kinderen tekenen samen om geld op te halen voor nieuwe boeken

Tekenfund.nl

Van 21 oktober tot en met 7 november hebben onze leerlingen hard gewerkt om geld in te zamelen voor nieuwe leesboeken. Ze maakten allemaal een prachtig kunstwerk en verkochten daar vervolgens – via hun eigen webshop! – een groot aantal leuke gebruiksproducten van. Het eindresultaat mag er wezen. Opa’s, oma’s, andere familie en vrienden zijn voorzien van unieke kinderkunst. Het eindbedrag is € 411,74 en daar zijn we super trots op!

De tekenactie werd afgesloten met het meegeven van alle bestelde koffiemokken, wenskaarten, placemats, boterhamdozen, onderzetters, puzzels etc. zodat de kunstenaars de donateurs vol trots zelf met de artikelen konden verrassen.

Het geld is besteed aan nieuwe boeken. Ouders mogen samen met hun kinderen de nieuwe boeken komen bewonderen tijdens het rapportgesprek.

We bedanken alle betrokkenen, de kunstenaars en natuurlijk de kopers hartelijk voor hun inzet en bijdragen.

Over Tekenfund.nl
Tekenfund is al sinds 2001 actief en intussen de grootste aanbieder van creatieve fondsenwervingsacties voor het basisonderwijs, kinderopvanginstellingen en de onderbouw van het voortgezet onderwijs. Ruim 1200 scholen en instellingen organiseren jaarlijks een Tekenfund-actie. Tekenfund staat voor creativiteit, plezier, gemak voor de organisatie, kwalitatieve producten en prachtige resultaten voor het door scholen gekozen goede doel.