Tijdelijke wijziging directietaken

Graag wil ik u informeren over een tijdelijke wijziging betreffende mijn dagelijkse verantwoordelijkheden als directeur van de D.W. van Dam van Brakelschool, die van invloed kan zijn op onze samenwerking.

Zoals u wellicht weet, ben ik al geruime tijd werkzaam als directeur van de D.W. van Dam van Brakelschool. Echter, vanaf 25 maart zal ik tevens de rol van waarnemend directeur op mij nemen bij ojbs de Lispeltuut in Hedel. Dit betekent dat ik een groot deel van mijn werktijd daar zal doorbrengen.

Om ervoor te zorgen dat de directietaken op de D.W. van Dam van Brakelschool toch adequaat worden ingevuld gedurende deze periode, zal een ervaren interim directeur, Maaike Lauwerijssen, mijn taken overnemen. Maaike is reeds werkzaam als directeur binnen onze stichting en zal zich binnenkort ook aan u voorstellen.

Ik wil benadrukken dat, ondanks mijn fysieke aanwezigheid op ojbs de Lispeltuut, ik nauw betrokken zal blijven bij alle processen op de D.W. van Dam van Brakelschool. Samen met Maaike zal ik regelmatig afstemmingsoverleg voeren om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt.

Ik heb het volste vertrouwen in zowel Maaike als ons team op de D.W. van Dam van Brakelschool en ik kijk ernaar uit om samen met haar deze periode succesvol door te komen. Mocht u nog vragen hebben of behoefte aan verdere informatie, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Karlijne van der Vos
Directeur D.W. van Dam van Brakelschool

(Foto: rechts Maaike Lauwerijssen, links Karlijne van der Vos)