Groep 5-6

Dit is de groep van juf Anne

In groep 5-6 hebben we veel helpende handen. Gedurende alle schooldagen in de week staat juf Anne voor de groep. Juf Annemarie begeleidt individuele kinderen op maandag, dinsdag en donderdag. Ook juf Rianne begeleidt op maandag t/m donderdag individuele leerlingen, gericht op het talige onderwijs.

We starten de dag altijd even met een rustig leesmoment. Verder besteden we dagelijks aandacht aan rekenen, technisch of begrijpend lezen, taal en/of spelling en leerdoelentijd. Ook het automatiseren van sommen (erbij en eraf, keersommen, deelsommen) vinden we belangrijk en heeft dus een vast moment in de klas.

En nog meer…
Op dinsdag- en donderdagmiddag mag groep 5-6 lekker naar de gym. En op donderdagochtend komt juf Annemarie langs voor een muziekles. Ook werken we voor een langere periode aan het thema van Da(m)Vinci. De kinderen kunnen tijdens de Da(m)Vinci lessen naast leerzaam ook fijn creatief bezig zijn. Het thema is vaak terug te zien in onze klas. Op donderdag sluiten we de dag altijd af met een creatieve les. De werkjes die tijdens deze les gemaakt worden, zijn vaak ook terug te vinden in de klas.

Ben je nieuwsgierig geworden? Kom dan eens een kijkje nemen in de klas.

Tot ziens!
Juf Anne